Aritok kali ari kereta melantak sedunia..ney ndak...pagi tek TMN nrimak meseg dari DBM madah kretanya kenak lantak dek mekanik. Huhuhu..sungguh ironi sekali bunyik nya. Member ya siap nunjuk agik which part of her car yang kenak lantak. Kesian....sik pasal-pasal keretanya kenak just becos of the mekanik empun silap.
That afternoon TMN pergilah ke shopping mall paling glam di Metrobelacan sitok and then the place was rami dengan manusia. Org sik kerjala katakan. Parking space yang dekat-dekat semua penuh. So TMN sekda choice but to park jauh-jauh. Dahlah masa ya ujan panas. Sungguh agak sik besh coca pada ketika itu. Lekak parking tek, TMN molalah mengorak langkah mok pergi Mall ya tek. Sekali ada duak igek kreta yang berebut-berebut reverse mok kluar dari tempat parking sia. Arum bulak, TMN mok melintas pun sidak ya sik mok merik laluan. cis. Sekali duak duak kreta ya serentak mok kuar and masing-masing reverse dengan lajunya. Dahlah buntut duak duak kreta ya saling facing each other. Masing-masing mcm sik mok merik peluang satu sama lain mok kuar dolok. Kalu TMN sebagai pejalan kaki pun sidak ya sik mo merik peluang, apatah lagi mun TMN tok dalam kreta. TMN terjerit-jerit cya nyuruh kereta depan TMN berhenti sak nya sik melantak kreta belakangnya. Namun, jeritan TMN itu tidak dihiraukan lansung dan lupus menjadi earwax sidak ya. Then ada kreta lain yang kebetulan lalu sia juak siap merik bunyik hon bertalu-talu and yet sidak duak ya pekak badak.
Sekali..BANG!!!!!! Big bang pun terjadi. Orang ramai yg lalu sia pun berpusu-pusu dan sik mok melepaskan peluang mok nanggar kreta duak yang melantak. Duak-duak pun berhenti (now only u want to stop????? tadik sik mok berhenti) and duak-duak pun kuar dengan muka *semu neraka. TMN yg kebetulan menjadi saksi utama sia cepat-cepat langkah seribu before things started to get worse.
Hish, apa ndakkah nasib TMN ariya.
By the way, enjoy the song.
*semu neraka : taken from pepatah sidak melano matu sia. Meaning muka masam/marah tahap cipan.
"Hands"
If I could tell the world just one thing
It would be that we're all OK
And not to worry 'cause worry is wasteful
And useless in times like these
I won't be made useless
I won't be idle with despair
I will gather myself around my faith
For light does the darkness most fear
My hands are small, I know
But they're not yours, they are my own
But they're not yours, they are my own
And I am never broken
Poverty stole your golden shoes
It didn't steal your laughter
And heartache came to visit me
But I knew it wasn't ever after
We'll fight, not out of spite
For someone must stand up for what's right
'Cause where there's a man who has no voice
There ours shall go singing
My hands are small I know
But they're not yours, they are my own
But they're not yours, they are my own
I am never broken
In the end only kindness matters
In the end only kindness matters
I will get down on my knees, and I will pray
I will get down on my knees, and I will pray
I will get down on my knees, and I will pray
My hands are small I know
But they're not yours, they are my own
But they're not yours, they are my own
And I am never broken
My hands are small I know
But they're not yours, they are my own
But they're not yours, they are my own
And I am never broken
We are never broken
We are God's eyes
God's hands
God's mind
We are God's eyes
God's hands
God's heart
We are God's eyes
God's hands
God's eyes
We are God's hands
We are God's hands
1 comment:
hahahahaha terhibur gua hahahha
nasib bait u sik kenak jadi saksi hahahaha...
errr query... kenak OF sik DAPAT GAMBAR KETA DBM ya owhhhhh???? hehehheheheh
Post a Comment